luni, 23 iunie 2008





























Poate cel mai mult si mai mult imi place sa calatoresc. E adevarat, in conditii bune, adica nu sunt un calator care, de dragul aventurii sa plec fara sa stiu unde voi dormi sau cand ma voi intoarce. Dar, in acelasi timp, vreau sa stiu cat mai multe despre locul unde voi merge, iar cand ajung acolo sa descopar multe alte detalii neasteptate.
Despre Thassos... am avut ciudatul sentiment de a ma afla in mijlocul marii, m-am gandit ca e minunat sa fi rupt de continent, asta daca nu te gandesti la cursele regulate de ferry. Dar am plecat de acolo cu regretul ca nu am avut timp sa vedem decat tarmurile si nu am reusit sa descoperim si interiorul insulei, unde se pare ca s-au pastrat vechile traditii grecesti. Exceptand viespiile, a fost minunat!Iar in suflet mi-a ramas Aliki.

Niciun comentariu: