sâmbătă, 18 octombrie 2008

Picturi camere de copii





































Deoarece iubesc copilaria si copiii si de cand ma stiu am desenat pentru ei, incepand cu clasa a IX-a cand am inceput sectia de desen animat si am continuat cu anii de lucru la studiouri de animatie, acum m-am decis sa urmez aceasta cale frumoasa desenand pentru copii si parintii lor personaje minunate pe peretii camerelor. Am avut surpriza sa descopar parinti entuziasti, care imediat ce si-au renovat casele doresc sa le decoreze copiilor camerele cu aceste imagini originale. Sunt mai mult decat incantata de acest lucru si mai ales de faptul ca mi se acorda increderea de a "mazgali" spatiul intim al familiei. Sper sa nu dezamagesc si sper sa creez acea lume minunata pe care orice copil o merita in jurul sau.

Niciun comentariu: